Hej, hej

Oj och hej hej, här var de ett tag sen som man bloggade! Är i bilen på väg till strömslund eller nått. Tänkte bara berätta att denna bloggen kommer inte uppdateras då jag ska starta en ny blogg med Malin, som tidigare bloggade på Jumpinghorses.blogg.se! :D men kan säga lite snabbt vad som hänt nu de sista, var i Spanien en vecka, härligt med sol och bad :) när man kommer hem till Sverige börjar ju såklart skolan direkt, begravd i läxor, prov och dåligt väder , haha :( Kitty är de inte alls bra med, som jag (tror iaf att jag gjorde) skrev så var hon inte sig själv innan, och vi tog en kiropraktor till henne i måndags. Hon hade ont i halsen, bogarna, svullen på alla fyra benen från kotorna och ner, kotorna i ryggen satt inte rätt , inflammation i hela bakbenen och ont i munnen, de var lite mer men de var de mesta, så hon kommer få vila rätt länge antar jag :(
Men aja, ha de bra så länge så kommer jag tillbaka om några dagar med den nya bloggens länk! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!