Trööööööött!

Godnatt.. typ så , men ska allt hålla mig vaken ett tag till ;) Kom hem från stallet vid
åtta typ och då hade jag typ fixat de
jag skulle, har inte borstat Kitty , men de får jag
ta imorgon morgon.. Tagga att vara i stallet kl 06.00 , inte.. åker kl 07.00 från stallet,
ahhh varför ska de vara så tidigt!? :P

Fick typ damp i stallet förrut för jag skulle vara hemma kl 6 och hade inte ens smörjt klart
allt, mockat eller fixat hö när kl var kvart över sju, bra där Ida!
Nu ska jag nog hoppa in i duschen iaf, Ha de bra! :)

Btw, uppdaterar nog direkt från "tävlingsplatsen" imorgon efter starterna! :)



Hahahahahha, helt muppad bild, jag sitter ner och Kitty gör något konstigt hopp ;)

Kram Ida ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!