Stable!

Tjenna Tjenna!
Har vart hemma från stallet en stund nu , blev barbacka i ridhuset
idag med eftersom hon inte skulle gå så hårt och de va för dåligt väder för att rida ut :/
Skulle igentligen hjälpt till att bygga banan inför imorgon, men dom började aldrig?
Så jag åkte hem tillslut, några i stallet hade målat några bommar + hinderstöd
helt rosa ,som ska vara som tävlinghinder imr , undra vad Kitty tycker om de? ;)

Btw, stör mig sjukt mycket på att bilderna blir pyttesmå när man laddar upp dom
på bloggen från mobilen, i no jag har förminskat bilderna i storleken för annars
går de inte att ladda upp, ahhh damp!
Tänkte komma ut och springa lite imorgon också, typ lycka till! Kommer alltid på
någon undanflykt att inte springa ;) Men vi ska han 2 km test i skolan snart så kan vara bra
 att träna lite.. ;p



Kram Ida




Kommentarer
Bella <3

Sv: nej jag ska inte tävla på lördag.. :/

2012-05-16 @ 22:34:17 | http://jumpinghorses.blogg.se/
Bella <3

oj, jag skrev te fel blogg :/

2012-05-16 @ 22:35:19 | http://jumpinghorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!