Sorry

Sorry för att jag är sämst på att blogga! ;)
Men har iaf haft fullt upp :P
Torsdag blev spruta, redovisning och plugga till spanskaprov, är faktiskt
ganska chockad över att jag överlevde den dagen ;)
Sen igår så var de ju skola (såklart) och spanska prov, usch!
Kändes som att jag inte kunde någonting :P Aja får hoppas att jag blev godkänd iallafall ;)
Sen blev de tjejkväll för mig och vickan hemma hos Vickan!
Var jätte kul & fick många fina presenter, lägger ut bild på de sen ;)

Och idag har jag chillat, vart i stallet o ridit lite intervaller på travbanan,
någon ponny som va pigg? - Yes! hon hade dampet gånger miljarden :P
Sen red jag en av Lisas (claraochlisa.blogg.se) hästar "solponnyn" och de gick ganska bra :)
Finns även tillsalu här  http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=609171&inriktning=&typ= ;)



Kram Ida ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!