Plugg!

Nu har jag tid och blogga igen! ;)
Kitty är ju rund som en boll, varken jag eller Kitty har någon kondition, nå vart ska vi börja? ;)
Tog en halvtimma att få in henne från hagen, typ såfort jag närmade mig henne så kollade
hon busigt på mig och sen stack hon & Jenny iväg i galopp ifrån mig allt vad dom kunde, så
höll vi på, kan ju fatta hur kul de va ;p
Fick tag i henne tillslut och då vet jag ju två som va svettiga..
Sen betedde hon ju sig som en hingst, gick och gnägga efter Jenny HELA tiden!
Dom har tydligen blivit bästa kompisar.. damp häst!
Dressyren gick väl bra, men först var hon seg. Då tog jag ett spö, då blev hon för pigg istället!
Aja, nu ska jag sätta mig och plugga vidare iaf! :)



Kram Ida ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!