Hoppträning

Hallojsan, kom hem från stallet för ett tag sen, och ska sätta
mig och plugga spanska snart, men är ganska mycket annat som lockar ;)
Idag så hann jag bara fixa lite åt henne och titta en pytte stund på
hoppträningen , sen var jag tvungen att åka hem och igentligen plugga var
ju meningen, men de går jätte bra med de! :D
Kommer gå så bra känner jag ;)

Btw, tycker så synd om Malin som ramlade av i andra klassen på tävlingen i söndags,
hon har typ på hjärnskakning osv och kan inte rida på 2 veckor nu, stackare! :(
Krya på dig Malin! ♥

Tycker ni ska ta och gå in på Malin & Bellas grymma blogg! :D


Grymmaste Malin & Rocky ifrån första klassen som dom vann! :D
Kram Ida ♥



Kommentarer
Malin :)

thihih så snäll du är! :D <3

2012-05-09 @ 21:51:08 | http://jumpinghorses.blogg.se/
Malin :)

thihih så snäll du är! :D <3

2012-05-09 @ 22:42:51 | http://jumpinghorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!