@Hemma

Goddag! Eller säger man så? ah de gör man nog.. ;p
är iaf hemma nu och (jag har överlevt 2 km testet! :D )
ska strax gå ner och käka, sen blir de stallet!
Tänkte bara att Lisa ska  svara i telefon, men hon är lite seg! ;D
ÄR verkligen sommar ute nu, inte långt kvar till sommarlovet , ridläger, härliga uteritter,
vara med bästa kompisarna, stallet & MASSA ridning! Åhh vad jag längtar! :D

Btw, vet inte hur min helg ska gå ihop, vill hinna göra massor av saker, men hinner nog bara med
nån sak, och de är de som är de svåra, villken?
Aja, måste iaf åka till överby snart och köpa skolavslutningskläder, konfa kläder, (fast funderar
på att ha samma.. ) och typ shorts, och även ett nytt mobilskal då mina skal har för  mycket
klister osv runt sig så jag har typ inte mottagning någon stans ;)



sööta Maja! :D
Kram Ida ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!