Ändrade planer :)

Min plan blev lite ändrad nu på kvällen, var ju meningen att jag skulle sitta hemma och
plugga, men då ringde Erica i stallet och sa att Kitty var på rymmen på travbanan igen!
Lilla skit häst ;p Flera stycken hade försökt att få tag i henne men ingen hade ens fått
komma i närheten..
Så vi fick ta oss dit, och jag fick fångat henne direkt, bara man vet hur man ska göra så
är de lätt, annars galopperar hon bara iväg ;p
Sen när vi kommer upp till stallet så kommer mamma med en munkorg som hon tydligen hade
köpt i smyg, bästa mamma!? :D

Men de blev faktiskt en ridtur ute en stund medans mamma var snäll och mockade osv
eftersom hon fick stå inne inatt då så hon inte smiter igen ;p
Någon ponny som var pigg när vi red ut!?
Men nu ska jag fortsätta med engelskan, hörs sen eller imorgon! :)



Hahah minnen med denna bilden! Johanna; tog en as snygg bild på dig! Fast en fluga kom med...

Kram Ida ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!