20120531

Ääääääääääääääääälskaaar verkligen min maage! :D
Den är såå bra och rolig så den hindrar än inte från att göra någonting!
Noooot.. kom till stallet och gick ner för att hämta Kitty, hon stog ju (såklart) inte i hagen,
utan på travbanans mitt, (alltså i mitten där dom odlar hö) där står hon så nöjd och glad över att
hon får käka jätte mycket gräs!
Åhhh, damp häst!
Hon kommer ju riva hindren med magen på söndag!?
Wihoo, alla har smala vältränade hästar, så kommer Kitty, tummen upp!
Ja men iaf så började jag gå upp med henne till stallet efter många om och men med att få fast henne,
då känner jag att jag får svin ont i magen, och typ kan knappt gå. Så fick bara spraya henne med
flugspray och släppa ut henne ingen och åka hem , är lite bättre nu men gör fortfarande
jätte ont! :(
Blir sååå sur för jag behöver verkligen rida idag igentligen!
Nu ska jag plugga, plugga och pplugga, sådär jätte kul..

Fick förresten lite bilder från hästarna i hagen igår , ska se om jag kan ladda upp dom senare
kanske ! :)



Kram Ida ♥



Kommentarer
Alexandra

Trevlig blogg :)

2012-05-31 @ 19:54:52 | http://alexandrasliiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!