20120530

Halloj! Har nyss kommit hem från skolan , sitter och väntar på att maten ska bli klar^^
Dagen idag har jag faktiskt ingen aning om vad de blir exakt.. blev lite rörigt i min hjärna ;)
Ska iaf först till stallet och rida Kitty, tror de blir ut om de inte spö regnar..
Sen vet jag inte om jag åker hem mellan eller om Lisa hämtar mig direkt i stallet, men då
ska vi iaf åka ut till Tossene och rida, och på vägen dit blir de ett stopp på hööks,
ska gå in och se om dom har munkorgar där!
Vet inte riktigt när jag kommer hem ikväll, men gör kanske någon mobil bloggning eller
när jag kommer hem ikväll, annars hörs vi imorgon!

Btw, fick reda på att vi slipper sista lektionen imorgon så vi slutar kl 13.00 ist! :D
Fast då blir de bara plugg hela dagen inför engelska prov -.-



sööta Zorro!

Kram Ida ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!