20120527

Liite dålig bloggning från min sida, men är ju fint väder ;)
Igår så var iaf jag & Johanna på överby, fick med mig ett par skor till konfa, + en konfa klänning,
sen så fick jag även med 3 linnen + ett mobilskal (eftersom mitt gick sönder ;) )
och två armband också! :)
Måste åka dit snart igen för jag måste få tag i shorts och bikini osv..
Imorse iaf så sms:ade Lisa mig och frågade om jag ville följa med och titta på
dom nationella tävlingarna i Essunga, villket jag ville såklart ;p
Så åkte dit och tittade på grymma ponny ekipage!
Är så kul att se så höga klasser på ponny, gick ju upp till Msv A , men blev ju nästan
höjdrädd av de ;o
Sen blev de stallet, fixade bara åt henne så hon fick vila idag :)
Imorgon blir de sovmorgon , gud vad skönt! Börjar inte förren halv elva och då ska vi trycka t-shirtar!
Hahah , Johana va så grym på jätten förrut, jag hittade typ den maten jag ska ha imorgon med
en gång, medans Johanna sprang runt överallt, tog typ 30 min för henne ;)

Nu ska jag sätta mig och redigera lite bilder från idag! :D



Kram Ida ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!