20120525

Hallojsan!
Är hemma hos mamma nu och ska vänta på att Peder kommer hem så att han kan köra mig
till stallet, sms:ade Johanna ifall de gick o va, men hon svarar inte den segisen ;)
Så Johanna, om du ser detta så svara på mitt sms! :D
Dagen har väl vart bra men de är så sjukt varmt!
Gött att gå i skolan i bara shorts o linne lixom ;)
Efter typ Engelskan idag så frågade Matilda om jag ville med ut och sola lite i gräset
eftersom hon var helt pisseblöt (hon och några hade haft vattenkrig)
så hon  ville torka lite, så typ la vi oss på gräset och sola, så kommer några killar från
AF och häller svin mycket vatten på oss! Typ tack.. haha var blöt över hela ryggen pluss att de
såg ut som jag pissat på mig, sen kom vickan och krama mig och hon va ju pisseblöt
hon med så då blev jag ju blöt över hela magen också ;p kul att sitta genomvåt på mattelektionen
sen.. ;)
Idag vet jag inte riktigt vad de blir för ridpass, är ju sååååå varmt!
får se när jag kommer dit..



hahah, gulle maja ! ;)
Kram Ida ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!