20120524

Kan börja med att säga sorry för att jag inte uppdaterade något mer igår eftermiddag, men
orkade faktiskt inte, lat ;p
Igår red jag ut med Clara & Vickan till lextorp, när vi kom till lextorpsspåret så kom Clara
på att vi skulle rida till hennes morbror, så vi red in där mitt bland radhusen xD
Fattar inte varför alla stirra på oss.. ;)

Idag så blev de inget utvecklingssamtal för mig för mamma mådde dåligt, men åkte
till stallet relativt tidigt och red ut lite på Kitty idag igen och övade lydnad, gick ju sådär
kan man ju säga, hon lyssnade typ inte alls , så fick tvärstanna henne några gånger så
hon fick "upp koncentrationen"
Aja, ska försöka mig på lite dressyr imorgon var min plan, tror iaf de blir de! :)
Nu ska jag sätta mig med min käääära läxa! -.-



Tråkig bild, men har ingen annan på denna datan så bättre än inget, right?
Kram Ida ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!