20120522

Tjenna, kan bara börja med att säga att de blev något zaiko med förra inlägget med
bilderna :P dom kom typ flera gånger..
Aja, nu är jag hemma iaf ;)
Har vart ganska mycket idag, först tandläkaren, skolan & sen konfa träff.
Vi fick åka till de stället vi ska va på i sommar och träffa ridläraren och hästarna, så fick
vi en liten rundtur också :)
Ska bli såååå kul i sommar, längtar verkligen! :D
Mamma tog hand om Kitty idag, eftersom jag inte hann.
Hon sa att hon hade hoppat över staketet i hagen och tyckt att gräset var mycket grönare
på andra sidan ;) Men hon hade överlevt :P Hade bara ett pytte sår på ena bakbenet, men
hon sa att de inte var någon fara eftersom hon gick med henne sen och de syntes
inte någonting, så de är ju skönt! :)
Tjockis, blir så trött på att hon ska vräka i sig mat, jag försöker ju lixom få henne att gå ner i vikt..
I sommar ska hon verkligen få hårdträna och stå i en hage med mindre gräs!
Annars kommer hon ju bli en tunna.. aja, nu ska jag typ fixa lite med min läxa och
gå och lägga mig ganska tidigt ikväll, för jag är typ död nu :(
(Kan ju *host* inte bero på att jag låg och pratade med Lisa i telefon tills klockan var elva och sen
kunde jag inte sova.. ;) )



Härlig vinterpäls..
Kram Ida ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!