20120520

Tjohej!
Idag har jag inte direkt haft någon tid eller lust att blogga, var ju fint väder så man får
passa på att vara ute ;)
Kitty vilade ju idag, så hon fick vara ute i hagen och gotta sig, stackarn hade täcke
på sig hela dagen för jag trodde inte de skulle bli så fint väder, så när jag kom till stallet
nu på kvällen och tog av de så var hon helt svettig , stackarn! :/
Men jag har iaf fixat allt åt kitty (såklart) sen red jag Asterix idag igen, han var lika fin idag :)
Och sen så fixade vi i Lisas stall, Lisa fick nått ryck så vi skulle smörja också ;)
Aja, sen kom de iaf några som skulle kolla på häst så Lisa hade visning för dom, sen fick
jag sticka hem för jag skulle tydligen hem, då käka jag grillat kött och solade sen, gött! ;)
Har precis vart och kvällsfodrat och tog av Kitty täcket, och nu sitter jag här och vet
inte riktigt vad jag ska göra..


Sv Ina: Är inte så snabb som du förstår ;) Men datan fuckar upp sig så ska försöka skicka
dom till dig :P (Skickar även fail bilderna ;) )







 
Här är några bilder från tävlingen igår som Christel (ponnylycka.blogg.se) tog :D

Kram Ida ♥




Kommentarer
Emelie-ponylove.blogg.se

Sv: Super tack för tispet :D

2012-05-20 @ 21:38:53 | http://ponylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!