20120519

Hej! Försökte lägga upp ett till inlägg från mobilen förrut om hur de hade gått, men
de verkade inte ha kommit upp :/
Men iaf så första klassen vet ni ju, där fick jag ett nedslag, kan inte riktigt säga att "de
gjorde jag fel" utan vi kom nog mest fel och hon var tvungen och trampa om..

Och i andra klassen var hon super fin, hon är alltid mycket bättre i andra klassen!
Riktigt taggad och drog mot hindrena såfort hon fick syn på dom ;)
Men efter 6:an så glömde jag bort banan, så jag virrade runt där och visste inte vart jag skulle..
Fick ropa och fråga villket hinder de va, var säker på att jag skulle till hinder nr 8,
så jag letade efter de, men de va ju långt bort så de kunde de ju inte vara :P Sen ropade
dom att de va hinder nr 7, men hon var felfri på hinder och var så jvla fin!
Är så arg på mig själv att jag sabbade för henne när hon var så fin! :(
När vi kom tillbaka till stallet så gjorde jag iordning henne och sedan red jag lilla
söta Asterix, han var jätte mysig och duktig! :)

Bilder kommer sen, har inte riktigt hunnit att ladda upp bilderna på datan än ;)

Imorgon blir de att följa med Lisa på träningstävling, hon ska starta två hästar så jag ska
följa med henne och hjälpa till, Kitty vilar då :)



Kram Ida ♥





Kommentarer
ina

Tog du några bilder i Lördags eller var det bara Vickan ? Men ifall du gjorde det kan du ge mig dem ? ;)

2012-05-20 @ 19:06:07 | http://hoarsely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!