20120516

Hallojsan, nu är jag hemma från skolan, (okej va hemma vid ett ;) )
Men iaf idag hade vi fotbollsturnering , tjejer mot tjejer och killar mot killar, så
sjuorna mötte varann, och vi vann! :D Så grymma va vi, vi vann över fotbollsklassen,
och där går ju lixom alla i fotboll! ;) ( Vi fick ju skjuta straffar mot dom, men de tyckte
inte jag var mer än rätt! )
Men de va faktiskt kul för en gång skull, jag spelade inte sista matchen för jag
typ dog , och dom andra va grymmare ;)
Nu sitter jag iaf och lyssnar på One Direction, (skräll Ida!? ;)
Sedan kommer pappa och hämtar mig, då åker jag nog till stallet och rider ut en sväng :)
Och hjälper till att bygga banan till imorgon, ska ju starta en klass då eftersom jag ska
tävla på lördag!



Kram Ida ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!