20120515

Tjenna! Nu är jag typ hemma ;)
Har vart fullt upp hela dan som vanligt! ;p
Men va ju i skolan idag som vanligt, o typ sista lektionen så fick vi sluta tidigare
för våran lärare mådde inte så bra, men de gör ju inget ;)
Fast när jag gick ut till cykeln så började de spöregna och åska - tack för den ;)
Aja, sen så åt jag lite och åkte till stallet.
Jag och Vickan fick för oss att vi skulle rida barbacka och se vem som ramlade av först! :D
(I no, vi är lite konstiga, men kommer på sånna idéer ibland ;) )
Men ingen ramlade av "tyvärr" :((
Men de blev iaf ett dressyr pass, satt och övade på galoppfattningar från
halt till galopp och galopp till halt i typ 40 min, gick jätte bra i slutet, då va hon super lyhörd! :D
Sen så övade jag formen lite på slutet i skritt och trav, de gick också bra men då
var hon väldigt trött, jag var nog lika svettig som hon - och de va inte lite heller ;)
Jag var svettig till och med på benen! xD


Kram Ida ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!