20120514

Nu har jag äntligen tid att blogga igen ;)
Dagen hade vart bra fram till typ eftermiddagen, då jag fick super ont
i magen :(
Så mamma åkte med mig ut till stallet så mockade vi bara och fixade mat,
orkade inte rida idag för jag var typ död :(( Men får ta igen de imorgon istället!
Nu har jag nyss duschat och ska sätta mig och plugga lite kemi, jätte kul!  -.-
Btw, bilderna av presenterna kommer strax ;)
Min mobil fick ju även lite nya kläder igår , ny plast (som tog 12 timmar på sig att torka!?)
och även ett nytt skal som jag fick av johanna, men fick "klistra" på pärlor på de,
aja ni får nog bild på de snart! :)


Kram Ida ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!