20120513

Hallojsan på er, idag skulle jag ridit ut en sväng med Jonna, men hon
tog tempen på Lady eftersom hon hostade lite och den visade 39,5 :/
Så fick bli en sväng själv istället, så red ut i ca en halv timma och sen
red jag i paddocken! :)
Ute var hon ganska pigg, men i paddocken blev hon slö igen och
orkade inte jobba :P
Men gick ändå okej i dressyren :) Sen tog vi lite omhoppningssvängar
på ett 30cm kryss ;) Va bara tvungen lite där :p

Aja, nu sitter jag o väntar på att mitt nagellack ska torka, va tvungen och
testa ett jag fick från tjejkvällen! ;)
Bild kommer på allt, men har typ fixat nån plast grej till mobilen och den måste
torka i 12 timmar -.-



Hahahah, söt!
Kram Ida ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!