20120509

Hallojsan på er denna regniga dag ;)
Usch o fy, jag är på dåligt humör och vädret gör ju inte saken bättre :P
Sitter hemma hos mamma just nu, gick hem dit för jag orkar inte sitta i skolan
en och en halv timma för att vänta på att börja :p
Första lektionen idrott , o vi skulle troligen ha den utomhus och spela
fotboll, hatar fotboll och hatar regn - bra kombination där -.-
Sen efter skolan så ska jag iaf åka till överby o fixa present osv.
Sen blir de hem, hinner säkert inte rida idag då träningen börjar
kl 6 o har ingen lust o rida ute i regnet, dessutom MÅSTE jag plugga :(


Ge mig sommarlov nu!

Kram Ida ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!