Trött!

Hellu, kan ju säga att de tar lite på än att cykla flera km till stallet, fånga hästen
i hagen i 2 timmar, och fixa allt de eftersom hon stog i fel hage, rida - först paddocken
och sen ut, blandat gå och rida. Sen cykla hem dom kilometrarna igen ;)
Och även att tillägga att jag tappade min ena stövel på vägen till stallet, och de märkte
ju inte jag!
Så när jag kom på de fick vi ju vända , och sen cykla tillbaka IGEN!

Aja, hästen infångad, riden, och står nu på box. Vet inte om de blir tävling på söndag eller inte,
beror på allt nu, helt plötsligt så hade vi typ ingen bil heller.

Har iaf haft en mysig & varm dag med Vickan annars !:D



Tyvärr inga bilder från idag, tog med kameran men hade inget batteri tydligen, wiho!




Kommentarer
Andrine :)

Fin blogg! Och söt ponny :D

2012-06-19 @ 01:48:02 | http://teamlulea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!