sorry..

sorry för att jag inte bloggade igår, men orkade inte riktigt när jag kom hem halv elva :/ 
men lite snabbt om gårdagen då, började ju konfirmationen då! :D
Super kul! fick hästar osv, fick en liten kille som heter Dudu , han är vit med massa bruna prickar över hela kroppen ;) men han var jätte mysig osv.
Sen åt vi och efter de så läste vi i bibeln osv! :) har hamnat i en jätte bra grupp btw, bara malin som fattas ! :((
Sen hämtade lisa mig efter och vi åkte och hämtade hö och köpte torv, sedan åkte vi mot hennes stall
och grejjade där, fick även rida hennes nya ponny! :)
 
Idag var de typ samma med konfirmationen, har inga bilder att visa just nu, för jag hade inte kameran med
mig, men ska ta med den imorgon så hoppas kunna ta lite kort! :)
Annars ser planen ut så som att följa med Lisa & Erica till brätte när dom ska träna, träningen för Pelle blev
inställd men dom ska nog hoppa ändå !:)
 
 
Här har ni dudo! :)
 



Kommentarer
Malin :)

jag hade velat vara i eran grupp,mycket mer skratt då! haah ;)

Svar: Såklart de blir mer skratt!? ;) nä men trodde verkligen du skulle komma i "våran" grupp eftersom vi har typ samma ridkunskaper !:(
idaochmalin.blogg.se

2012-06-26 @ 19:33:39 | http://jumpinghorses.blogg.se
Malin :)

HAAHAHA,,jag med! ;/

2012-06-26 @ 23:02:03 | http://jumpinghorses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!