Skolavslutning, SOMMARLOV!

Hellu! Skönt med sommarlov för er som har de!? :D
Var ju somsagt skolavslutning idag då, kändes inte direkt som skolavslutning, typ
gå och käka vanlig lunch i skolan? de gör man ju inte på en skolavslutning..
Iaf sen när den var slut så åkte jag och några kompisar ner till strandgatan och fikade
där, sedan gick vi lite på Oden :D

Nu sitter jag här och fixar lite med bilder från stigen som jag ska skicka till min lärare
tänkte jag eftersom jag inte hann ta med de idag..

Imorgon blir de stallet typ hela dan gissar jag, och så ska jag vara med Vickan! :D


vickan kommer nog döda mig, men men ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!