så grymm..

jag är ju så grym på att blogga! eller inte ;p
som ni kanske märker så blev de ingen tävling idag för vi hade ingen bil osv,.. sen gör
de ju iof inte så mycket eftersom jag inte ridit så hårt nu i veckan, men idag ska de
hopptränas! :)
Jag & Clara tar med kameran till stallet så blir nog lite bilder ;)
Mamma hade vart i stallet nu på morgonen och försökt ta in Kitty, men de hade tydligen
inte gått, hon och Jenny bara springer ifrån -.- ska bli sååå kul att försöka sen..

Iaf, igår så ringde lisa och väckte mig och sa att jag skulle rida ut med henne, så jag följde med
henne till vargön och red ut på hennes storhäst, genom hela vargön och sen till hunneberg och tillbaka genom vargön igen, kan ju säga att de var den bästa miljöträningen och konditions träningen jag någonsin vart med om!
Sen åkte jag till stallet, då hade bästa Clara mockat min box, fyllt hö-påsar, borstat Kitty,
smörjt mina saker osv bara för att hon trodde jag skulle tävla idag ;p





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!