Regnet bara öser ner..

 Härligt midsommarväder! Eller de är ju ganska vanligt iof.
När jag kom och skulle ta in hästarna idag så står Jenny intrasslad med frambenen i undertråden!? Anna fick hjälpa mig att lyfta över benen osv, menhon kom loss iaf. Sen gick Anna och tog Kitty, jag tror faktiskt inte Kitty han reagera att hon blev fångad, menfår gjorde inget konditions tränade Kitty på travbanan och sen  skulle jag longera Jenny, men när hon travade så såg jag att hon var lite halt på ena bakbenet :( 
Såsläppte ut båda hästarna i hagen efter de, var lite grejer i stallet man blir rätt trött på osv, men behöver inte skriva ut de i bloggen. 
Resten av dagen har vi ätit, ätit och ätit, så nu sitter jag här inne med huvudverk och lite ont i magen Medans dom andra är ute! 
Men ni får ha en fortsatt glad midsommar! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!