knäpp häst!

har nyss duschat och innan de var jag i stallet!
Kitty fick konditions tränat på travbanan ordentligt idag! Hon va svettig sen kan
jag tala om ;)
Fick också reda på att hon hade hoppat ur hagen idag igen, så nu fixade dom bättre
ström och jossan fick ta henne och ge henne en stöt av tråden så hon skulle fatta att man får
stötar av den, de låter taskigt men då håller hon sig iaf innanför hagen förhoppningsvis..
Sedan flyttade jag mina grejjer som stått nere i stallet i ett hörn medans vi väntat på skåp,
så idag så flyttade jag dom till ett av skåpen! :)



sådär jättekul när hon springer ifrån mig sådär -.-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!