Home!

 Så, nu är jag hemma igen, eller hos mamma. Pappa hämtar mig sen när han är hemma från Lysekil.
Var ju iväg på ett annat "ärende" förut, men kan inte riktigt skriva om de än, men ni kommer få reda på de!:)
Sen var jag somsagt och red ut på våra kompisars hästar, dom har 2 c-ponnyer som dom nyligen köpt, fick rida en mörkbrun först och den var väldigt snäll och gjorde de man bad den om, jobbade den även lite i form osv, men lite krångligare när man är ute på en grusväg. Sedan bytte vi så jag fick rida den andra, när jag hoppade upp så vägrade den att stå still, och sen typ vände den bara på sig och gick iväg typ, fick inte stopp verkligen, tog inte bettet osv, sen så började den testa mig och ställde sig på bakbenen flertalet gånger tills den gjorde de så högt så den nästa slog över, men de gick bra och den slutade tillslut. 
På vägen hem gick de bara bra, och jag red i alla gångarter osv, men denna ponnyn var inte lika lätt och gick inte att jobba i form osv..
 
Jag tycker jag och kitty ser så normala ut när vi kommer fel på hinder !:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!