dööööör!!!

 Är sååååå cp trött! kom inte hem från stallet förren nu.
kan väl säga att jag haft mycke att göra idag? fånga kitty & ta in henne, åka hem käka, hämta transport, tillbaka till stallet och va där samtidigt som hovis, lasta kitty och köra till Lindås, osv.
Blev först uteritt på kitty, bara skritt en halvtimma kanske? Och när vi kommit typ halva vägen så ser jag typ världens största älg som låg och sov, den hade dom största hornen jag någonsin sett! Höll typ på att dö, tur att den inte reste sig mot oss.. de roliga var att när jag sa till lisa att de ligger en älg där så trodde hon mig inte, sen såg hon den också ;p har aldrig träffat på en älg innan när jag ridit ;oo
Sen när vi kom tillbaka satte sig iaf lisa lite på kitty och kände igenom henne lite i dressyren då hon inte gjort de på länge, och hon sa att hon har blivit riktigt fin! :D Sen hoppade jag upp och red lite dressyr, gick super!
Sen skulle jag hoppa lite, tillslut klippte vi nog nått räcke på 1,05m  och hon bara flög trots sin stora mage! ;)
 
kändes iaf jätte, jätte fin idag! :D 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!