Dagen osv..

 Hellu sitter och väntar på att klockan ska bli mer så ska vi iväg och titta på en sak jag och mamma, kan inte avslöja mer än så än sålänge, sen ska vi iväg till våra kompisar så ska jag få rida ut en av deras hästar med deras dotter! :)
Mamma var med mig i stallet idag och hjälpte mig att ta in hästarna osv, vi fick iaf tag i dom direkt. 
Kitty såg ut som en liten lerhög, hon var grå ist för svart/brun ;) vi gick även brämsa Jenny för att få rengöra såret,gick bra iaf! Sen red jagdressyr i ridhuset och tog även och galopperade över en bom och bytte varv osv så hon skulle få rätt galopp varenda gång , för de blir inte alltid rätt när vi hoppar bana osv ;)
Men de gick bra! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!