cp häst.

börjar med att jag åker till stallet för att rida, så går ner till hagen för att ta in kitty och jenny,
vi har ju fixat en annan hage som dom går i nu.
då kommer dom gående till mig så jag fångar båda och går mot utgången, då får jenny panik och sliter sig, då gör kitty de också. så dom springer mot ingången till den gamla hagen, och jenny springer på kitty flera gånger och "trycker" henne mot hagen och tillslut så springer kitty under tråden och rusar längst ner i hagen.
Så får leda in jenny till stallet där nere och ställa henne i en box och gå ner till kitty.
Tror ni att de går att fånga kitty nu då? Nä.
Ringer till mamma så hon kom och hjälpte mig men de gick inte, hon bara springer ifrån oss.
Så tillslut ger vi upp och åker hem , blir så trött på henne. för de går verkligen inte hur vi än gör, vet inte vad
jag ska ta mig till längre..
får försöka imorgon igen, men nu har hon vunnit så många gånger osv..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!