Ändrade plaanerr..

Blev lite ändrade planer nu ikväll, (som vanligt?) Amanda ringde från
stallet och sa att Kitty var på rymmen på travbanan igen, (suck!) och att ingen fick tag på henne..
Så då var det bara att åka dit, ta havrehink och gå ner.
De konstigaste är att när jag går mot henne så kommer hon när jag har en havrehink givetvis,
men Erica berättade att alla som hade försökt hade inte ens fått komma en meter nära henne, och då
hade dom också en havrehink? De är lite mysko..
Jag tog upp henne till stallet för att smörja mulen lite också för hon har fått skav
av munkorgen där, de gick ju bra - not!
Hon kastade sig bakåt allt vad hon kunde och försökte komma loss samtidigt som hon stegrade,
en aning läskigt om man säger så..

Vet verkligen inte hur jag ska göra nu, måste försöka få tag i någon annan hage med mindre gräs,
så jag slipper ha munkorgen, hitta någon annan häst hon kan gå med, och helst så hon håller
sig innanför hagen..



De roligaste är ju att jag fick kort på när hon gick under tråden en annan gång till andra delen av hagen..

Kram Ida ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!