20120629

Hejsan ! är hemma nu och gör typ ingenting, eller jo skriver ett blogginlägg & har ont i magen, tror de råkade bli lite mycket godis..
Idag har jag ju som vanligt vart på konfa, och de gick ganska bra med ridpasset idag, men piss dåligt i galoppen enligt migsjälv iaf.. efter de åkte jag hem och åt osv så åkte vi först till stallet och hämtade mina hö-påsar, sedan åkte vi till ÖoB för att köpa pressening! Sen blev de hemmakväll ;)
Efter de så åkte vi iallafall till gamla bergahästen / Lindås och lastade ur hö ur Lisas transport, som vi ska ha till våra hästar, ska nämnligen flytta kitty dit lite över sommaren så jag kan få lite hjälp osv,..
Ska bli jättekul att ha henne där faktiskt, bra uterittsvägar som vi kan träna kondition & magen ska bli väck, sen även bra hagar med ordentig ström och inte så mycket gräs! :D
 
Bilderna från konfa kommer nog snart, ska även inviga min nya nagellacks pensel, får se hur dehär går ;)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!