20120628

 Tjenna, dagen idag har vart bra men väldigt varm !;p
blev uteritt på konfan idag, Dudo var snäll men hoppade till för lite saker då & då..
men fick inte galoppera så var lite långtråkigt..
när jag kom hem så gjorde jag iordning mig så cyklade jag och johanna till stan! :D
ni får se vad jag köpte i ett annat inlägg ;) efter de så cyklade vi hem och hämtade ridkläder osv så hämtade lisa mig :) åkte till hennes stall och fixade med hinder och sen borstade osv så fotade jag när hon hoppade sen !  :)
gick jättebra, och nu är jag här hemma och är jättetrött ;p
Har bilder att visa från konfa i förrgår men orkar inta ladda upp dom nu, så får bli nån annan dag :)
 
Blir lite bilder från mobilen sålänge ;)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!