20120621

 har inte hunnit skriva nått inlägg idag, för jag kan fortfarande inte blogga från mobilen för appen funkar inte osv.. men idag tog de bara ca en halv timma att fånga kitty, tog jenny först för hon kom.
så försökte jag fånga kitty men när jag tog tag i grimman så kastade hon sig bara bakåt..
men fick gå upp med jenny och sen gå ner igen, då testade jag att sätta mig några meter ifrån henne och bara rassla med havrehinken osv , och tillslut kom hon så jag kunde ta henne, men man måste verkligen vinna hennes förtroende varenda gång..
Sen red jag kitty en sväng ut iaf och konditions tränade henne, och sen red jag dressyr i ridhuset och försökte mest få loss henne i galoppen villket gick sådär bra, fick sitta och driva med hela sätet samtidigt som man måste ha så sjukt mycket ben om! Men gick lite iaf..
sen så kan jag ju säga att kitty var pisseblöt hela hon och jag var allt lite svettig jag också, så duschade henne och de tyckte hon var väldigt skönt :P
 
Hann inte longera jenny idag som tänkt eftersom clara är borta i strömstad hela helgen, så släppte ut dom i hagen och sen så bytte jag vatten och skurade vattenhinken.
Och sen hem och städa ;)
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!