20120611

Så, nu krånglar de inte längre, förhoppningsvis inte iaf ;)
Vill börja med att säga förlåt för att jag inte bloggat! :(
Har gjort så mycket annat, b la vart på klassresa, hästen osv..
Men nu sitter jag här igen :D Frida frågade om hon fick ta Kitty idag, och de gjorde ju inget eftersom
jag har så sjukt ont i magen! Så har typ inget att göra just nu, har faktiskt suttit och pillat med
en hemsida till mig, som ska bli min fotohemsida är de tänkt! :)
Fast får se om jag behåller den, för de stog att jag tydligen hade ett antal procent man får fylla med bilder, så då
kan man ju inte ha så många :/
Aja nu ska jag fortsätta! :)



Kram Ida ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!