20120603

Halloj och sorry för lite dålig uppdatering idag, men kom inte hem förren nu :/
Men dagen har varit grym! Även fast de inte gick lika bra i andra klassen ;p

Första klassen så var hon jätte fin, men väldigt väldigt pigg och stark! Så de var lite
svårt att styra i mellanåt, de är första klassen som brukar gå sämre, men nu gick de bättre! :)
Men fick svängt ganska bra i omhoppningen och fick en bra tid, så jag var start nr
14 och hela tiden från och med de så ledde jag och de va ändå 30 starter ;p
Men var jätte nöjd! :)

I andra klassen så var hon också jätte fin! Fick ett litet pet på sjuan som jag inte kunde göra något åt tyvärr, och sen på sista hindret så trodde jag att jag såg ett avstånd men de gjorde jag tydligen
inte, för jag tryckte av då när jag såg de, och då blev de hel-fel så Kitty hann inte upp med
benen och vi craschade igenom hela hindret :P
så 8 fel , men hon var fin, kanske något trött! :)

Och för dom andra då , Vickan kom 4:a i samma klass som jag, och ina fick en vägran tyvärr :(
Sen andra klassen vann Vickan! Och Ina kom sexa! :D

Vi är så grymma ;) Har tyvärr inte några filmer eller bilder då ingen kunde ta :/

Btw, vi fick åka hästbussen också och där trivdes Kitty mycket bättre, för de är ju bredare än
i en vanlig transport! :)

image description

Kram Ida ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!