säämst..

haha jag är sämst på att blogga! erkänner ;p vet inte när de var jag blogga senast? eller jo 4 dagar sen.. haha
lite snabbt om vad som hänt då, sista dagarna på konfa lägret förra veckan, skrev på tröjor osv som minne, fick byta häst osv! lördag var de mest grejjs inför kalaset på söndagen, var på överby med johanna och köpte skor ,en ring och världens mysigaste tröja :D själva konfrimations dagen, söndagen då. Gick upp och gjorde iordningmig och åkte mot kyrkan sen, samlades i nån liten grej och sen gick vi in i kyrkan för att genrepa lite, gick sedan tillbaka till de lilla huset och fick våra konfirmationskåpor osv , sen gick vi mot kyrkan.
Vi skulle typ sjunga när vi gick in i kyrkan, och när vi kom in så ställde sig alla upp och tog kort osv, trodde inte de va så jävla mycke folk så blev typ akut nervös och tappa rösten , hahaha bra där xD
men de gick jätte bra allting och när vi skulle spela vårt lilla drama, så failade anna och stog inte där hon skulle, så dom fick typ ropa "AANNAAAA, VART ÄR DUUU!?" hahahhaha trodde jag skulle döö, och alla andra skrattade också ;) typ sen gjorde vi lite grejjer, och dom visade ett bildspel från lägret för alla, och petra hade tagit en bild på mig när jag pratade i telefon och typ skratta ihjäl mig, jätte snällt, alla skrattadee.. :(
aja efter de så fick alla säga hejdå osv, kommer sakna alla så cp mycke! :(
 
åkte iaf hem till pappa efter de och typ åt och fikade osv, fick presenter osv :) sen åkte jag hem till mamma och där åt vi och fika också, haha trodde jag skulle spricka ;)
men fick iaf runt 4.000 sammanlagt + blommor & en vrist"länk" :D
 
sen måndag då , hände inte så mycke, åkte till vårdcentralen på morgonen för att kolla upp mina tår med nageltrång och fick lite tips på medel osv jag ska använda, efter de åkte jag till stallet och red min lilla pålle :)
gick typ bättre än bäst, red lite volter och serpentinbågar för att få låss bogarna på henne, hon gick jätte fint :) sen gick jag över till vänstergaloppen som vi alltid har problem med, där var hon fin för en gångs skull! formen och allt, sen tog jag högergaloppen och den var hon fin i som vanligt, sen gick jag över till vänstergaloppen igen och de gick ännu bättre! Såå nöjd så avslutade passet där!
Sen när vi var hemma igen så är de en katt som typ flyttat hem till oss, den va inne hos oss innan vi åkte till stallet och vi släppte ut den när vi skulle åka, men sen när vi kommer hem igen så är katten inne hos oss!? tänkte inte så mycket mer på de, så skulle vi åka till pappas kompis och då släppte vi ut den igen, och sen när vi kommer hem är den inne igen!? trodde jag skulle dö för de var de var så jävla läskigt, de är ju inte öppet någonstans eller nått, ni kan ju fråga lisa hur rädd jag var.. sov iaf uppe med pappa och jerry inatt så feg som jag är ;)
 
Idag har de inte hänt särskilt mycket heller, åkte till stallet imorse och red ut kitty för jerry ville följa med och cykla, lilla damp hästen har cp pigg och skulle tävla med jerry hela tiden, men red iaf henne i skänkelvikning och lite form osv, blev ju iaf konditions träning ! :)
När vi kom hem åt vi och stack sedan till gaddesanda och badade, gjorde årets första dopp i de iskalla vattnet ;)
skulle typ sola lite där men de blåste och var svinkallt så vi åke hem och jag la mig och sola då ist, tror inte jag blev nått vidare brun men men ;) Efter de har de inte hänt nått mer , eller jo brände typ min kladdkaka i ungnen! bra där ida..
 
Bland dom bästa veckorna i hela mitt liv, kommer sakna alla så cp mycket så de finns inte! :((
haha ni som orkat läsa allt dehär är ju duktiga på att läsa iaf ;)
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!