@liseberg!

Sitter i Claras rum nu och ska göra iordning mig, sen bär de av till Liseberg! :DD ska bli såå kul! Kitty får vila idag, men hon dör nog inte ;) igår då så var jag ju på konfa och efter de åkte jag till stallet o skulle rida osv. Blev en galopp övning på serpentin bågar där hon skulle få rätt galopp efter hindret osv, även studs på långsidan :) Gick ganska bra, regnet öste ner och vi har som två dränkta katter, men de va bara att fortsätta ;) Sen sov iaf Clara över hos mig !:) Men nu ska jag fortsätta göra iordning mig, kanske gör nån bloggning med mobilen sen eftersom appen funkar! :D Haha bästa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!