Hola!

Nu har jag tid att skriva igen, haha ;p
idag har jag typ städat & packat hos pappa , käkat thai mat som pappas kompis laga, åkt hem till mamma, solat, åkt till stallet och ridit :)
Blev ett pass i paddocken, igentligen skulle jag ridit ut men min lillebror kom på att han inte orkade cykla med, och feg som jag är så vågar jag inte cykla själv ;) haha
Var meningen att jag skulle rida ett dressyrpass, eller de blev de väl i början och i slutet iaf. men de stog ju ett hinder i paddocken så var bara tvungen ;) de mysigaste var väl ändå när en fågel kom flygande över och bajjade i mitt ansikte :((
men gick bra med ridpasset och efter att jag hoppat hindret några gånger, så har hon ju mycket bättre frammåtbjudning, så de blir lättare att jobba henne! :)
 
Annelie lånade även mitt spö lite, och sen när hon skulle gå och ge mig de så fick kitty panik och kasta sig bakåt och såfort hon kom i närheten backade hon bara mer och mer, tillslut kunde jag ta spöet.
Men hon har antagligen blivit slagen i Holland, eller de är jag ganska säker på att hon har blivit de..
 
 
 



Kommentarer
Den som ägeer IDA:DD

ÄR inte kitty från danmark ? <3

Svar: nää ;) <3
idaochmalin.blogg.se

2012-07-26 @ 03:00:25
Den som ägeer IDA:DD

ÄR inte kitty från danmark ? <3

2012-07-26 @ 03:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!