Godnatt!

Hej & godnatt på er, tänkte sova snart, idag har de varit en ganska händelserik dag, eller ah Vickan ramlade av sin häst hon har på konfa lägret i ridhuset, så ambulansen fick komma osv. Men allt är bra med henne, hon har bara lite ont i ryggen. Efter konfa åkte jag hem och åt sen åkte jag till stallet och red Kitty, red en åtta i paddocken i trav och skulle få loss henne i båda sidor, gick ganska bra! :) Sen red jag ut en liten tur, men vågade inte rida i skogen själv ifall att de skulle komma en älg, så feg som jag var så fick jag vända efter en stund ;) Satt och Grejja med mina naglar lite förrut ;p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!