dagen osv

har äntligen tid att blogga nu ;) åkte ju somsagt och plockade svamp förrut, fick väl med oss några liter hem :)
Efter de åkte vi till stallet och tog in kitty, borstade henne osv. 
När jag skulle rida så tyckte jag inte att hon kändes helt ren, så jag bad mamma och Lisa att titta, dom såg inget direkt, bara något litet litet isf. Så dom sa att jag kunde fortsätta rida lite, red en liten stund i skritt och trav lungt, men slällde ändå igenom henne osv, men hon var väldigt stel i vänster bak! 
 
Hoppas de inte leder till något värre, utan att hon bara hade sträckt sig eller något.. <3
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!