Alla sagor har ett slut

 har precis läst Malins inlägg om att växa ur sin ponny, har själv inte vart med om de, men kan nästan förstå hur hemskt de måste vara. Sitter själv här och gråter över malins inlägg, så bra skrivet!
Nu låter dehär ganska känslo kallt, men när jag sålde min gamla ponny så kände jag inte så mycket, vi hade inte de starka bandet mellan oss som malin och rocky verkar ha, dom har kämpat i flera år och lärt sig varann.
Från bockningar osv till ett gemensamt samspel, där båda kämpar tillsammans istället för mot varann.
Även fast jag inte hade så starkt band mellan mig och Carisma, så var mitt mål att hitta ett bra hem åt henne, annars hade jag behållt henne tills vi hittat de perfekta, så som dom som ägde Carisma innan oss valde att sälja henne till oss, dom hade flera köpare men valde oss eftersom dom ville att hon skulle få ett bra hem.
Nu bor Carisma bara några kilometer ifrån mig, hos en tjej som rider ibland när hon själv har lust, då mest i skogen. Vilket passar Carisma perfekt eftersom hon är gammal och har lite problem med sina ben.
Så de jag vill komma fram till är att välja RÄTT beslut även fast de kan göra ont, och då se till så att nu då rocky kommer till ett BRA hem, för de förkänar han, de gör alla.
 
Finns för dig Malin! ♥
 



Kommentarer
malin

Ida du är ju världens bästa! <3
att du ville skriva detta inlägg gjorde nästan mig gråtfärdig,
rocky ska få det bästa hemmet av dom alla!

Svar: taack! ja de är klart att han ska få, de ska jag se till också annars! ;)<3
idaochmalin.blogg.se

2012-07-24 @ 08:11:49 | http://jumpinghorses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!