20120731

 Hellu! sitter här i mitt nystädade rum och gör ingenting, eller jo bloggar ;)
Som ni antagligen läste förrut så red jag inte idag, ville vara på den säkra sidan så hon inte skulle få ont eller de skulle hända något. Men som de ser ut nu så ska jag iaf rida imorgon! :)
Vi borstade kitty och klippte lite hovskägg osv, sen så fick hon stå på stallgången medans vi väntade på Camilla, vilket inte var populärt, haha. Hon hoppade och studsade osv, sen när vi gick mot hagarna var hon ännu värre och sprang på stället, men de gick lungt till i hagen när vi släppte ut henne, hon tyckte att hon var i paradiset nu med allt gräs ;)
Men nu ska jag börja på en gästbloggning som jag ska göra hos **** ;)
 
Sveeen! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!