20120730

 Tjoo, ligger i sängen med datorn och har nyss käkat lite lunch, haha har fortfarande pyjamasen på mig och klockan är redan 3, aja ibland får man va lite lat, haha ;)
Ska kanske åka och plocka svamp snart, och efter de åker jag till stallet och rider :)
Har noll idéer till ridpass så har faktiskt ingen aning om vad jag ska göra..
får damp på datorerna och mobilen också, igår grejjade tydligen 3 med någoting så min mobil funka inte, och min data dampar när man ska redigera bilder osv, mammas data funkar med de men den bara stänger av sig helt plötsligt ibland? får väl försöka få tag i nån som kan laga min dator.. -.-
 
 
kände att jag hade väldigt charmiga bilder på carisma från min gamla mobil.. haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!