20120723

 Hej! ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen, har faktiskt inget att skylla på, så får skälla på min lathet :P
lördags kväll var jag ju på fallens med johanna och några andra vänner <3 såg timbuktu och han var grym! Lätt bäst av artisterna som var där, dvs amanda jensen och loreen.
igår åkte jag och mamma till överby, köpte 3 tröjor ett par mjukisar och ett par jeans :) efter de åkte jag till stallet, malin frågade om jag ville rida ut med henne så de gjorde jag :) kitty studdsade lite och skulle tävla osv, men tycker bara de är kul när de är lite liv i dom ;) idag åkte jag till stallet på morgonen och red i paddocken, blåste storm ute men försökte mig på ett dressyrpass ändå, gick väl sådär men släpte iaf några steg i galoppen, och de är ju alltid något! nu på kvällen har vi varit hos våra kompisar på middag! :)
Sitter typ och gråter nu, men de tar vi i ett annat inlägg..
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!