20120719

 Fy fan för min data!! Åhhhh hade skrivit klart ett inläägg, såklart går de inte att publicera de ;@
iaf idag har jag inte haft tid att blogga, har vart fullt upp hela dagen, i morse fixade vi pass, som jag såklart blev jätte ful på kortet på! Och ska inte tala om namnunderskriften.. iaf så åkte vi till försäkringskassan, lämnade in mina stövlar på lagning, vägde ett par andra stövlar som jag ska sälja, handlade, gick till cubus och köpte en "sololja" som man ska bli brunare av ;) sen hämta vi ut stövlarna, åkte hem och åt och hämtade sedan våra "gamla" kompisar, har inte träffat dom på 9år ;o
sen åkte jag till stallet och pappa fick grejja lite med vattnet till hästarna och jag red i paddocken, hade inga som helst planer för ett ridpass idag så blev lite hursomhelst, gick väl ganska bra. Galoppen var bättre än igår men fortfarande inte bra!
 
Aja, nu ska jag strax sova, imorgon blir de stallet tidigt och sedan fallens med Clara och jonna o några fler! <3
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!