20120703

 Dagen då Ida dog,.. haha nädå men nästan, var sååå trött när jag vaknade :((
Helt sinnes.. iaf så åkte jag ju till bergahästen som vanligt, och hade med mig hur mycke packning som hellst, för vi skulle sova över i vargöns kyrka sen ;)
Haha aja vi gick dit efter konfa och typ åt pizza, sjöng, lekte i ett litet lekrum och byggde fort ( X'ddddd)& körde mörkgömme! ;ooooo
var så sjukt läskigt så jag trodde jag skulle dö, tänk er när alla ledare gömmer sig i en jävla stor kyrka och vi ska hitta dom när de är kolsvart, kan ju säga att jag skrev för allt ;c
Sen så skulle jag öppna ett skåp för att titta där, då hoppar en av ledarna fram och skrämmer skiten ur mig! Fy fan vad läskigt de var!
 
Ph; Malin, http://jumpinghorses.blogg.se/
Haha störda! <3
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!