20120701

 Hellu! igår då somsagt så kom lisa på den smarta idén att jag skulle vara med och tävla i Floby nästa dag, (idag då) så hon ringde och anmälde mig kl nio på kvällen, sådär helt normalt ;)
Hade tänkt vara med i 75, 80 men den dumma människan, (fast tackar henne nu!) anmälde mig till 90, dvs LB för mig ;o höll på att slå ihjäl henne eller nått.
Dagen började tidigt iaf, redan vid 04.00 ringde klockan! Gjorde iording mig osv och sen hämtade Lisa mig, så åkte vi mot stallet. Hämtade in dom från hagen och jag duschade kitty, tror hon tyckte de var ganska skönt ;)
Typ smörjde osv och sen lastade allt och åkte vid sju.
kom fram där och jag hjälpte lisa med den hästen hon hade med sig, sen väl när hon var inne på banan gick de jätte bra och hon var felfri, (de var en clearound).
Sen hjälpte hon mig när jag skulle starta,
LD+5 - Bedömning  A:0/A:0, 0 + 0 fel.
 nolla i båda faserna och en 1:a plats! Tyckte inte jag svängde jätte snävt men tydligen måste de gått ganska okej snabbt, de var ändå 25 st med :)
 
Innan LB:n var jag så nervös så jag höll på att dö , och när dom bygger fram banan så ser jag att kombinationen har oxer IN och räcke UT! de brukar ju va tvärtom! ;oo
 
LB - Bedömning A:1a, 0+4 fel.
Nolla i grunden och i den förhöjda omhoppnigen på 1m så fick jag ett ner.
Jag är super super nöjd!!! hon var trött i slutet och med tanke på att jag inte ridit på en vecka förrutom i lördags och hon har världens fetaste mage, så tyckte jag de var riktigt bra! :D
 
Nu låter de bara som jag har undanflykter, men faktiskt :p
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!