vart iväg..

 Sorry för att jag är sämst på att blogga! Men igår när jag kom hem från stallet så var jag död :( hade knappt sovit den natten , somnade 3 vaknade 4 med huvudvärk & näseblod så de droppa på hela golvet, kul mitt i natten.
Red iaf som jag sa igår dvs kondition träna till backen, klättra upp och ner för backen 3 gånger och konditions träna tbx,hon var svettig sen iaf;)
Idag har jag vart iväg hela dagen, blev väckt imorse så åkte vi till stallet, red först dressyr i paddocken på kitty, gick såååååå grymt bra så jag hade kunnat rida i timmar! Galoppen var ju bara en dröm idag, åhhhh!! :D
Sen fick jag rida camillas 2 shettisar med sadel, första gången dom hade sadeln på sig när dom reds, men de gick bra de också :) Efter de åkte vi direkt till stugan och där hade jag ingen mottagning så jag kunde inte bloogga :/
 
gulligt, clara & hortensia ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!